• DEMO AANVRAGEN
  • NEEM CONTACT OP
  • Telefoon: (+31) 0314 361516
  • E-mailadres: info@shopprofs.nl
  • KLANTENSERVICE
    Shopprofs
    • Home
    • Oplossingen
      • ERP Bedrijfssoftware Werk efficiënt vanuit één systeem.
      • Webshop software Profiteer van geavanceerde software.
      • Co-commerce Laten we samen online verkopen.
      • Bekijk al onze licenties
      • Hoe het werkt
    • Voor wie
      • Plan van aanpak
    • Klantverhalen
    • App Store
    • Over
      • Over ons
      • Ons verhaal
      • Blogs
      • Werken bij
      • FAQ
    CONTACT OPNEMENDEMO

    Plan van aanpak

    Het Shopprofs proces

    Benieuwd naar hoe alles verloopt wanneer je voor een van onze pakketten kiest? Hieronder kun je lezen hoe wij te werk gaat vanaf het moment dat jij beslist met ons in zee te gaan. Wij zullen de implementatie van de software zo efficiënt en persoonlijk mogelijk laten verlopen, waardoor jij en je collega’s zo goed mogelijk de overstap kunnen maken naar de door jou gekozen Shopprofs software.

    Shopprofs
    Process

    Kennismaking

    Wanneer je voor Shopprofs kiest, zullen we contact met je opnemen voor een kennismaking. In deze kennismaking bespreken wij de onderstaande stappen zodat jij precies weet waar je aan toe bent.

    Process

    Aanmaken, opstarten en configureren van systemen

    Op basis van het pakket dat je hebt gekozen, worden de software en webshop opgestart en geconfigureerd. Allemaal in overleg natuurlijk. Op dat moment zal je de inloggegevens van het admin account en de (interne) URL naar de webshop(s) ontvangen.

    Process

    Intake webshopdesign

    De volgende stap is het ontwerp van jouw webshop. Op basis van jouw wensen zullen wij met een designvoorstel komen, welke we tijdens een meeting zullenbespreken. Voldoet het voorstel aan je eisen? Mooi! Heb je liever nog wat aanpassingen op het ontwerp? Dan passen we het ontwerp aan. Tot het design helemaal aan jouw wensen voldoet.

    Process

    Meeting

    Tijdens de meeting zullen we samen met een aantal direct betrokken collega’s het implementatietraject met je doorlopen. Jouw wensen met betrekking tot de inrichting van de software worden verder met je afgestemd.

    Process

    Afronding webshopdesign

    Nadat het ontwerp is goedgekeurd, zetten wij deze om in een werkende schil op de interne URL van jouw webshop. Vanaf dit moment kun je artikelen aanmaken en orders plaatsen, en live meekijken met het ontstaan van jouw eigen shop.

    Process

    Ondersteuning op afstand

    We kunnen goed begrijpen dat je tussendoor wel eens met vragen of opmerkingen komt te zitten. Deze kun je altijd mailen naar helpdesk@shopprofs.nl, dan denkt ons supportteam met je mee!

    Process

    Livegang

    Wanneer je een beetje thuis bent in het nieuwe systeem, kun je op ieder moment besluiten om (volledig) te gaan werken in de Shopprofs software. Je bent helemaal vrij in wanneer je deze stap wil zetten.

    Process

    Ondersteuning na livegang

    Omdat we begrijpen dat ook nu nog vragen op kunnen spelen over het gebruik van de software, plannen wij standaard na de livegang een aantal evaluatiemomenten in. Zo kijken we samen naar wat er al wel en nog niet lekker loopt en zorgen we ervoor dat je snel zo zorgeloos mogelijk in onze software werkt!

    Geen verrassingen achteraf

    Start met Shopprofs

    NEEM CONTACT OP

    Bedrijf

    • Over ons
    • Ons verhaal
    • Vacatures Wij zoeken jou!
    • Blog

    Oplossingen

    • ERP Bedrijfssoftware
    • Webshop software
    • Co-commerce

    Support

    • Klantenservice

    Shop

    • App Store
    • Abonnementen

    Contact

    • Icon info@shopprofs.nl
    • Icon(+31) 0314 361516
    • IconRuimzichtlaan 1, 7001 CG Doetinchem

    © 2022. Shopprofs. Alle rechten voorbehouden.

    Algemene voorwaarden | Disclaimer | Privacyverklaring
    Beheer cookie toestemming
    Wij gebruiken cookies om onze website en onze service te optimaliseren.
    Functioneel Altijd actief
    De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
    Voorkeuren
    De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
    Statistieken
    De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt. De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
    Marketing
    De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
    Beheer opties Beheer diensten Beheer leveranciers Lees meer over deze doeleinden
    Bekijk voorkeuren
    {title} {title} {title}